.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاري باشگاه نساجي به بخش خصوصي

مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي نساجي مازندران از واگذاري اين باشگاه به بخش خصوصي خبرداد.

"كوروش رحماني " به ايرنا گفت: با هماهنگي اعضاي هيات مديره و مجمع عمومي شركت نساجي مازندران اداره اين باشگاه به بخش خصوصي داده مي‌شود.

وي ادامه داد: با توافق به عمل آمده اين واگذاري با حفظ نام كنوني باشگاه و عدم انتقال تيم به شهرهاي ديگر غير از قائمشهر انجام مي‌شود.

رحماني افزود : در حاليكه اين تيم با تلاشهاي بسيار توانست پس از پشت سر گذاشتن رقيبان ، جواز حضور در ليگ اول كشور را كسب نمايد نياز به جذب كادر فني و بازيكنان قوي دارد تا جايگاه واقعي نساجي مازندران نشان داده شود.

به گفته وي حضور در ليگ نياز به صرف هزينه است و با توجه به مشكلات و مسايل مالي كه كارخانجات نساجي با آن درگير هستند قادر به تامين آن نمي باشند.

وي تصريح كرد : اگر ورزش اعتبار مالي درستي نداشته باشد مشكل خواهد شد.

"رحماني" گفت : در آغاز كار با حمايت مالي شركت بويرر آلمان گامهاي اولي برداشته شد و در صورت صلاحديد سرمربي بازيكنان جديد به تيم وارد مي شوند.

وي با اشاره به اينكه ? ???تا ? ???بازيكن ليگ برتر از استان مازندران هستند بر جذب و استفاده از بازيكنان بومي تاكيد و خاطر نشان كرد : در صورت نبودن نيروي مناسب در برخي پستها از نيروهاي غيربومي استفاده خواهد شد. "رحماني" تصريح كرد : هر چند قراردادهاي اين تيم به نسبت تيمهاي ديگر اندك است ولي تاكنون مبالغ قراردادهاي بازيكنان پرداخت شده است

وي بدون اشاره به نام بخش خصوصي كه باشگاه نساجي مازندران به آن واگذار مي شود گفت : هم اكنون در مراحل نهايي كار قرار داريم و در هفته آتي نام شركت حامي معرفي خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.